Tradera!

Har nog så smått börjat lära mig tradera nu=)
Det jag lagt ut har blivit sålt så nu har jag lagt ut lite till...får se hur de går me den saken!

Idag har vi vatt på bvc me lillfisen...som by the way inte e så liten längre, väger ungefär 8 kg nu=)
O står alldeles själv...duktiga tjej!
fast hon visar ingen tendens till att börja gå frammåt hehe...men de behöver hon inte börja me på ett tag utan hon kan gott hålla sig liten ett tag till!!!


ska alldeles strax gå o hämta moa på dagis sen vet i tusan va denna dagen bjuder på mer, får se helt enkelt!!

Stefan har börjat på sitt nya jobb på kakelvaruhuset i lund så nu jobbar han 9-6 varje dag..jag som blivit så bortskämd me att han alltid slutat 3 hehe!

ska förresten ha tupperware party torsdagen den 18e mars kl 18.30, är de någon som e sugen på att komma så e d bara o säga till=)





Håller tummarna så hårt för lotti o jimmy idag att allt går bra o lilltjejen vill vända sig!!!


puss på alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0