skjut mig i benet!!!

Va trött jag e...borde inte va de me tanke på att jag somnade 22.15 igår o har sovit som en stock inatt..
meeen de e jag i vatje fall, så snart kallar bingen!!

helgen har vatt ganska så full, fast de e mysigt=)

Iåg sov Moa hos mormor o morfar, hade gått hur bra som helst o dom hade lekt en massa me barbie=)

Dop för sötaste Vilja igår oxo, hon var ju hur duktig som helst...låg mest o skratta hela tiden sötfisen!
Moa tycker de e skoj i kyrkan o Lea satt mest o blåste bubblor så de gick hur bra som helst!

idag blev det storhandling, välbehövligt! De ekade typ i skåpen här hemma!
Sen har svärisarna varit här en runda oxo o druckit kaffe o snackat skit!

Lea har tyvärr en massa problem med sin krupp just nu...hon hostar extreeem mycke på nätterna=( Moa har oxo åkt på en dunderförkylning så imorn blir de bara till o va hemam o kurera oss!!

Jag e oxo sjukt förkyld så jag tänkte få tillbaka rösten imorn hehe!!




näe...sova va de ju!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0