snö..

Då var snön här igen.. undrar om den e här för o stanna igen?!

Hade egentligen planer på att ut o köpa nya lampor till kök o vardagsrum idag o även ut o kika på ny bilstol till loppan, meen jag har för mycke annat på min "måste göra" lista!!

Så de blir mest att va hemma o pula idag=)

Men de e mysigt de med=)

gubben började jobba idag igen så de e bara jag o tjejerna hemma nu igen. ganska skönt o börja komma in i rutiner igen... för vi har VERKLIGEN vänt på dygnet kan jag säga!

Lea har i alla fall precis somnat o Moa e inne hos mormor o hjälper henne göra kallops (stavning?)
Moas absoluta favorit mat=)

nä...nu ska denne svensken fortsätta städa!!!
lite sena bilder=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0