jao jao!

Ha ha minns knappt mitt lösenord på bloggen längre...smidigt annica!
tycker inte de e så kul o blogga längre...men men..de kanske ändras=)

Idag blir i alla fall Lindus en 25 årig tant=)
Så vi e nu båda med i pensionärs gänget=)



grattis på din dag=)



Annars springer tiden iväg som bara den här hemma.
Lea har blivit ett halvår...HALLÅ!!!!
nu får tiden stanna upp lite!

Hon sitter helt själv o de e nog bara en tidsfråga innan hon kryper tror jag...hon e på go väg i alla fall=)

O just nu ligger hon uppe i sitt rum o vilar middag..så nu sitter jag här o dricker en kopp kaffe *najs

Moa e på dagis idag o sen e d helg för henne med *mysigt*

här kommer lite nya bilder!













De va allt för nu..får se om jag kanske kommer igång här igen=)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag säger upp vänskapen med dej NUUUUUUUUUUUUU :P

2010-01-28 @ 12:54:11
Postat av: Pernilla

Söte tjejerna, :)

2010-01-28 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0