2010..

  • Ja då va de 2010 nu..oj vad tiden går!!
    undrar va som händer detta året=)

    Förra året hände ju en del..minns inte allt men här kommer en del!

    Moa

    * gav nappen till Lollo
    *slutade dricka välling
    *slutade med nattblöja
    *fyllde 3 år=)
    *blev storasyster

    Världens finaste Lea kom till oss=)

    Jag

    * fyllde 25 (firades på op bordet)
    * fick svälja en kamera (då var jag inte tuff)
    *opererade bort min galla!

    va hände mer..hmm..

    Lärde mig använda facebook
    Träffade en gammal barndomsvän
    lärde mig äta kyckling
    Fick en turkietresa som vi lääängtar efter!
    Svärisarna flyttade till hofterup
    gjorde vid köket och trädgården

    Det som händer närmst..
    *gå o titta på pippi
    *disney on ice
    *turkiet

    har en massa att se fram emot detta året!

    Men nu ska jag nanna!

    älskar min familj obeskrivligt mycke!!!









Kommentarer
Postat av: Micke

Hälsningar från ett vitt Huskvarna om en god fortsättning.

Kram på er.

Mollets

2010-01-03 @ 18:00:42
URL: http://mollet.nyfotat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0