SYSKONKÄRLEK!!!


Mina fina tjejer!!

Moa är så himla duktig stora syster, o Lea skiner upp som en sol så fort Moa e framme o gosar o busar med henne=)

Detta har vatt en riktig inne dag..
så sjukt tradigt väder ute=(
Jag o moa bakade vanilj o choklad muffins när Lea låg o sov..mumsigt!

Sen efter det åkte vi ner till Bvc o vägde o mätte tjejerna o sen raka vägen hem för middag=)

Moa kom o frågade mig..
- mamma får jag duscha för jag fryser,

Sen satt hon inne i duschen i ca 2 timmar o lekte o duscha dockorna -sötnöten-


Nu sover båda o jag o gubben kollar idol!! Sen blir de de sista i trappan..
o medans gubben fixar de så tänkte jag pilla lite me foton o framkallningar o grejer=)


Knäppte lite bilder på Lea nu när Moa somnat o Lea busade me pappsen!








UNDERBART!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är så supermysigt när du uppdaterar med

nya kort, och vad ni har hittat på för något.

Kram från Mormor

2009-09-28 @ 21:44:53
Postat av: Karro

Fina tjejern är! Gud vad Lea är lik Stefan! Kul att läsa om era aktiviteter! Va rädda om er! Kramar

2009-09-29 @ 02:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0