powerwalk!!!

Har hunnit med hur mycke som helst idag=)

Gick o lämnade Moa på dagis kl 9 o sen raka vägen hem o hämta svea sen gick vi furulundsrundan..skönt o sjukt välbehövligt=)

Lea somnade i vagnen så när vi kom hem så började jag städa...har precis tvättat golvet o tösen sover fortfarande!

Så nu e d kaffe som gäller=)

lillfisen e såå himla förkyld så de e skönt att hon fortfarande sover..
denna jäkla förkylning, Lea har vatt förkyld till och från sen hon föddes..stackaren!
skulle egentligen träffa en gammal barndomsvän o hennes lilla tös nu men fick hoppa de! vill inte träffas o smitta ner hennes flicka!

men de blir väl så me 2 an!
förhoppningsvis slipper hon bli sjuk en massa sen när hon börjar på dagis!

fast de e låååång tid till dess..nu har vi mer än ett år o bara va hemma o mysa=)


näe...nu tänkte jag försöka slänga i lite färg i håret...kanske...


o till karro!
va skoj att du skrivit här=)
hoppas att du har de bättre me den knepiga mammman nu!
ska in o skriva till dig nu=)


'


puss från oss=)


Kommentarer
Postat av: malin

Hejsan!!

Kul att höra att du gillar min blogg!!=)

Kul att du frågar, nä, jag använder inte photoshop utan ett "gratis program" som heter Paintnet.

På bloggen "www.designadinblogg.se" så tipsar han om detta gratisprogrammet, och jag kan verkligen rekommandera det. Lätta att använda, och så är det ju gratis, kan inte bli bättre=)

Lycka till!!

MVH

Malin

2009-09-29 @ 17:38:25
URL: http://witte.blogg.se/
Postat av: Karro

Klart jag är inne, lite dålig på att kommentera bara men ska bättra mig!

Powerwalk med kids är den bästa träningen jag hejar på er! snart promenerar Lea med dig :) (tiden går fort)



Kramar på er!

PS: stoppa kidsen fulla med vitaminer så blir dem friska och krya! Krya på er!

2009-09-30 @ 03:23:39
Postat av: Lotti

Jaaa =) Vi måste ta en pyssel kväll snart ju!

Gullig du är =)

2009-10-02 @ 22:14:30
URL: http://www.yoohh.se
Postat av: tess

Ja alla barn är olika. Hanna var 5½ månad när hon fick sin första. =) Nu får man bara akta tutten så inte sätter tanden i. För då gör det ont!! Ajaja..

2009-10-04 @ 18:12:28
URL: http://hannasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0