Nu är det fredagsmys=)

Den har Moa gått o sjungit på heeela förmiddagen... fredag = mys heeela kvällen o va vaken länge=)

Har i alla fall precis kommit hem från skogen..Jag, Moa o Lea gav oss iväg dit imorse me Diedre,Liam o Loke!
Hur mysigt som helst hade me oss picknick o satt o snacka massa skit o barnen lekte o samla kottar o pinnar o busade!
O dom små låg i vagnarna o sov gott=)



O nu när vi kom hem somnade töserna i varsin soffa framför mamma mia=)
de e absolut filmen som gäller för Moa just nu!

O den e ju helt klart bättre än "lilla röda traktorn"

hehe!!


by the way så kom mitt halsband igår..behöver jag säga att jag blev supernöjd=)

Gå in på hemsidan o kika vetja=)
http://www.sandiscraft.dinstudio.se/

Går ni in under mina smycken så är mitt halsband där!
hon e jätte duktig o det tog bara ett par dagar att få de när jag beställt!

+ att de kostade bara 200 o de tycker jag e ett sjukt bra pris för halsbandet=)

helgen blir ganska lugn...skönt faktiskt!

ett par kompisar kommer eventuellt hit en sväng ikväll o annars blir de bara en hemma kväll..rätt skönt ibland!
Nästa helg e ju helt fullbokad me lillfis dop på lördag o sen lollo o bernie på sön!!



Ska snart väcka moa igen..hon e ju helt slut..
Har börjat vakna ett par gånger varje natt o gråter som tusan o säger att nån tar henne...jobbigt me mardrömmar!

Lea sover hur bra som helst...man e nästan lite bortskämd tror jag..
hon somnar ca halv 10 på kvällen o sen vaknar hon vid 6 på morgonen o äter o sen somnar hon gärna om till halv 9 ungefär!

Nu e hon ju vaken nästan hela kvällarna men hellre det så man får sova på natten.

näe...nu blir kaffet snart kallt!

ciao!!!


Kommentarer
Postat av: Lotti

Tack igen min natt-muffins-bakande-sötnöt! :D

2009-09-13 @ 09:26:23
URL: http://www.yoohh.se
Postat av: Bella

Jo är jätteglad för att det gick så snabbt! Visst kommer det bli tråkigt att hoppa runt i en flyttkartong men det kommer ju bara bli bättre!

Ja i helgen har jag bara jobbat! Var "ledig" egentligen från mitt "riktiga" jobb men jobbade på mitt extra jobb hela helgen! Pengar behövs ju! Har du själv gjort i helgen? Bara myst med familjen?



Jag står som plats nr 5 i kön på jakobsgatan så hoppas innerligt på en lght snarast! Har ju trots allt stått uppsatt i snart 4 år! Så hoppas hoppas!



Hur är det med dig då familjen? Bra hoppas jag! Lea växer så det knakar förstår jag :) Synd att dem gör de så fort! :)



Ha det så bra och sköt om dig!

Kramar Izza

2009-09-14 @ 09:30:25
URL: http://izzalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0