helgen snart slut!

Galet va snabbt helgerna går..

fredagen började med att jag o flickorna åkte till skattkammar ön me Linda o Heily..trevligt!

Sen på kvällen hade vi bara fredags mys!

Moa var inne hos mormor o morfar o lekte me barbie dockor=)

Sen lördags var de kalas för ebba som precis fyllt 2 år..sötfisen!

hur trevligt som helst=)



O idag har de vatt STÄDNING på schemat!

Städade först ovanvåningen o sen körde jag o Lea ut o storhandla mat *tråkigt måste*

Sen när vi kom hem så gick jag o Moa ut o lekte..tog en cykeltur som slutade hemma hos anna o ebba..mysigt!

Stefan o Lea kollade på formel 1 hehe!!




O nu har jag precis blivit klar med nedanvåningen o stefan o moa e uppe o leker på hennes rum...låter som huset ska rasa snart hehe=)

annars blir de en sjuuukt lugn söndag..ska ut o gå en låååång runda me mamma sen=)



aaa förresten bilder från dopet kommer ikväll..by the way...både dopet o "efterfetsten" blev sjukt lyckat=)







ÄLSKADE TJEJER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0