blev inte så mycke!

Vart på Burlövscenter igår kväll för o shoppa lite!
fast där va så sjukt mycke folk så de blev inte så mycke för jag pallade inte trängas me alla!

tjejerna fick i alla fall lite kläder=)

Moa fick ett par lila "halvslitna" jeans leggings o en skjort tunika..super snyggt...hade de funnits i min storlek hade jag inte tvekat=)

o lea fick klänning strumpbyxor o body me katten jansson..tok sött=)

E grymt sugen på dom här skorna oxo till Moa men hon tyckte inte alls att dom va fina..så jag får väl se om hon ändrar sig =)


visst e dom tuffa=)

Moa har blivit helt stor..hon vill gärna bestämma själv vilka kläder hon vill ha..


Mindre ball va de när vi va o skulle köpa gympa skor till henne i förra veckan o hon envisades om ett par spindelmannen skor...fast sen blev de ett par rosa blinkande skor istället hehe..

men de e rätt kärt när man går o kollar på kläder som igår på lindex o hon gick där o kolla o sa..
men denna vill jag ha mamma den e så söt hehe...


Nu ligger i alla fall båda mina flickor i varsin soffa o vilar lite middag o jag har damsugat o tvättat golv o sitter nu o dricker kaffe=)

När töserna vaknar blir de att gå bort till jonna o ebba o fika på nybakta muffins *mums*

kaffe va de jaa...


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har köpt såna UGGs liknande skor till Heily fast beiga...skit tuffa...är dom rosa från HM? Isåfall var de dom jag först tänkte ta fast i bruna...men dom verkar inte vara så hållbara för utomhusbruk? =/

2009-09-04 @ 17:29:41
URL: http://lindus85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0