Amor vincit omnia

Fick ett tips av linda o nu har jag klickat hem ett halsband=)


Idag blev det malmö igen o nu fick jag hem en del till tårtorna.
Dom hade inte allt jag behövde men en hel del i alla fall=)

o sen bar de av till ikea o där blev de lite "onödiga saker som kanske kan va bra"
O så blev de lunch o kaffe *mysigt*

Har ringt mäklaren för o boka tid för visning idag.

hmm..vet inte om jag e riktigt färdig med att bo här...trivs sjukt bra men det hade vatt skönt med en plans + stor trädgård...så länge jag slipper klippa gräset hehe...

Får se vad som händer men de skadar ju inte att gå på visning!!!

imorn kväll blir de shopping på burlövscenter..dom har ju öppet längre på kvällen...rea mellan 8-10-----> me like!


nu ska jag pilla me lite foton sen blir de nog sängen!!!



natti natti



Kommentarer
Postat av: jenny

Sötistjejer du har! Var rädd om dom....



Jag förstår faktiskt inget. Ska ni flytta? Ni bor väl bra där , eller?



Kraaaaaaam!

2009-09-03 @ 22:23:48
URL: http://www.mammanochkidzen.se
Postat av: Diana

Jag förstår det där med önskan om enplans!! Hatar att ha tvåplans... Man springer som en galning upp och ner. Lycka till på visningen, spännande!

2009-09-04 @ 16:05:39
URL: http://fantasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0