TACK LOTTI!!!

För min sjukt fina design *du e bäst*

Har suttit o pillat o försökt lära mig göra en snygg design...men jag e helt enkelt omöjlig att lära=)
Men denna som lotti gjorde blev jag grymt nöjd med *tack igen*


Idag har vatt en mysig dag!
började på skattkammarön..var där hur länge som helst,skoj!!!

Sen blev de hem o åt lite mellis o sen skulle moa till sin mormor o morfar för att sova där...gissa om hon älskar det=)

Så mysigt när hon själv går o pratar o bestämmer att hon vill sova över!


I varje fall så när moa gick in till mormor o morfar så gick jag o Lea ut på en låååång promenad i nästan 2 timmar..sjukt härligt!!!

Blev även ett besök på Alvägen...fixade Viktorias hår o följde sen henne till en kompis eftersom dom skulle till solbacken..sötnöten!!!

Kom o tänka på när vi var på solbacken typ varannan fredag...faaan va skoj vi hade!!
eller hur linda=)

Standard efter solbacken var rostade macker o övernattning hos linda hehe...det va tider det=)





Nu ikväll har vi ätit god middag o kollar just nu på idol!!

heja bagge hehe!!!

Nu blir de mys me lea innan hon ska soooova=)



va gör alla ni andra ikväll?


Kommentarer
Postat av: Nicole

Aww, Dev in sover med hos sin mromor i natt, mamma ville ha han för sig själv lite ;) hihi

2009-10-10 @ 07:45:25
Postat av: Linda

Ååå eller hur Solbacken tiderna va grymma...tänk att vi hållt ihop så länge :-) Puss

2009-10-10 @ 17:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0