måndag!

O idag har vi inte gjort så mycke.
Hade tid på bvc kl 10 med Lea..vägde mätte o vaccinering..blää!
tycker fortfarande de här me sprutor på dom små e helt hemskt, fastän att jag vet att de e för deras eget bästa.

När  moa var bebis så var de bara en spruta men nu har dom ändrat det till två, en i varje ben!
Den första reagerade hon inte på men den andra var värre o då blev hon tokledsen, min lilla tjej!!

O moa var helt stolt o berätta för Lena att hon inte har napp längre så hon fick ett klistermärke o vart hel nöjd=)



MAMMAS HJÄRTAN!!

Ikväll blir det oxo lugnt.
Moa sover som en stock redan o Lea är i sin gåstol.
sötfisen går bara bakåt precis som moa gjorde i början hehe!

ändå helt galet va tiden går snabbt!!!



annars har helgen oxo varit lugn.
Moa sov hos sin mormor o morfar i lördags me sin kusin Julia!
Dom hade haft hur skoj som helst o när dom vaknade brevid varandra hade dom blivit helt fnissiga=)

Jag o stefan o Lea var ute hos batto o¨åt, mysigt!

vågade inte åka iväg så långt me tanke på mina "magproblem"

har ju vatt riktigt kass på sistone..haft sjuka krampor i magen,kräkt o tuppat av.

Fick åka in akut o det visar sig att jag fått bråck på magsäcken/magmunnen =(
förmodligen har detta kommit under graviditeten eftersom jag kräkts så mycke varje dag.

Så på måndag ska jag in till eslöv o få en kamera ner i halsen..vilket by the way inte känns jätte spännande=(

Så ni kan ju tänka på mig på måndag kl 2...blääää!

näe..nu ska kallar lillfis o gubben ska ner på ica=)

ciao



Kommentarer
Postat av: tess

gåstol redan? Fixar hon det med sin rygg och så? Jag vågar inte sätta Ebba i den ännu, väntar nog 1 månad eller så till..

2009-10-28 @ 02:16:31
URL: http://hannasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0