gårdagen o dagen, mest i bilder!

Jag har förr vatt ganska så morgonpigg...när jag jobbade i böjarde kl 6 så va jag inte alls trött o gick upp direkt då kl ringde..typ 05.00..

fast nu så e jag ganska sef på morgonen hehe. tur att töserna oxo e d=)
Vi ligger gärna o drar oss i alla fall till 8.15!!

efter de blir de lite mys framför tvn...ofta blir de musses clubhus som går precis innan dagis=)



lite mys framför tvn =)



frukosten fick bli i soffan...ibland måste man få ha lite xtra mys!



musses clubhus!



Mini sover fortfarande lika bra *pepparpeppar*

hon somnar på kvällen vid 20.30 oftast, vaknar sen vid 5 o äter o sover sen vidare till 8 ungefär!

kan inte bli bättre!



Efter dagis blev de Vikenbadet me Anna jonna o ebba!

Lea har fortfarande hosta så hon stannade hemma o mös me pappa o så åkte jag o Moa iväg o bada!



  
 








o detta e bilder från dagen=)
Lea ligger o busar lite i sittern...o nu e de dax att ta tag i tvätten!!!


Kommentarer
Postat av: Karro

pappa upp i dagen :)

2009-10-16 @ 06:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0