du e inte skitrolig mamma!

Moa tokvägrade igår, ville verkligen inte somna!
undrar hur länge hon sovit på dagis..
hon får ju bara vila ungefär 20 minuter en halvtimme mitt på dan annars blir kvällen helt omöjlig.
så hon somnade ungefär halv 11 igår kväll o sen vakna hon 03.15 hur pigg som helst..ball=)

haha..för ngn dag sen när vi vakna så ville moa kolla på film i vår säng..
under tiden låg jag brevid o halvslöade o då helt plötsligt vänder hon sig till mig o säger
- mamma ibland e du inte skitrolig..
hehe var har hon nu fått de ifrån?

i ett försök att inte skratta så frågade jag henne om hon visste vad "skit" rolig betydde..
o de kom ju den ena förklaringen efter andra...sötnöten.. hon hade hört de ute sa hon=)


ska försöka leta fram sladden o lägga in några bilder från då moa va liten så ni kan se om dom e lika eller inte=)

Vi får väl se va ni tycker!!


Kommentarer
Postat av: tess

jaha oki, Hanna var nog 5-6 månader när hon satt i gåstolen första gången, och det älska hon. Väntar ett tag till innan Ebba får sitta där.



Ja, trots är inget ovanligt här i huset, gud vad jobbigt. Men det är ju ett nödvändigt ont.



Sist jag prata med jennies föräldrar hade hon inte fått(1 ½ vecka sen). Hon är ju beräknad till 8nov.

2009-10-28 @ 19:57:22
URL: http://hannasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0