alldeles tyst!

Vaknade vid 7 av en liten dam som låg o skrattade o jollrade som tusan, satte mig upp trött som en gris o tittade ner i vaggan o fick då världens leende av en klarvaken Lea..
Finns det ngt som får en att vakna till liv snabbare?

Så jag o Lea smög ner där nere satte på lite kaffe o mös!
Tänkte att stefan o moa skulle få lite sovmorgon.

Efter en halvtimme ungefär somnade Lea igen o jag plockade undan efter gårdagen o hamnade sen här med en stor kopp kaffe *härligt*



Somnade om gott igen efter lite morgonmys=)




Gårdagen började me gymnastiken för moa o hennes två kusiner.
Stefan var med så jag passade på att knäppa lite bilder...145 st blev de för o va exakt...
(snacka om att överdriva me kameran haha)

Här kommer lite bilder från gympan!



   
   
   




Tjejerna älskar gympan..o de e grymt mysigt att ha en dag i veckan i hallen igen!

Har anmält Lea till babysim så får se om vi kommer me nästa termin...hade vatt skoj=)


Väl hemma från gympan så lekte Moa o jonna en liten stund.
O sen kom julia o tjejerna lekte ett par timmar..ritade, lekte me lera, duschade, lekte på rummet o lite så...får se om hon vill komma en stund idag med=)

senare på kvällen kom stefans familj!
Fastrar med sambosar o farmor o farfar...det blev en massa fotbollstittande o skitsnck!
*alltid lika trevligt*

Skulle lagt in fler bilder men nu hör jag att familjen vaknat där uppe..
så mer bilder får komma sen!

 


Kommentarer
Postat av: Martina

var ska ni gå på babysim? ville gå med melwin, men fick höra att det inte fanns i hela kommunen... :/

2009-10-11 @ 19:02:32
URL: http://wiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0