spännande!

Har vatt hos läkaren i Eslöv idag..
blev ingen kamera idag!

Ny tid imorn kl 14.35...o då ska de sväljas kamera o göras ultraljud för o titta på bråcket som dom tror det är!
spännande...så innat blir de ingen sömn=(

Läkaren berätta om min nya "diet" ...inget godis,kaffe,choklad,kakor,fet mat o bla bla bla...
va fan ska jag äta nu då?

Kanske iof e ganska bra o ändra på sina vanor...nu menar jag inte att jag äter onyttigt varje dag...men kaffet...de tänker jag jäklar behålla=)


Förresten så håller jag o stiffe på med ett projekt...bygger ett barbiehus till moa..
sjukt roligt faktiskt!


bygger om en hylla..

blev färdig me golvet igår o ikväll när gubben kommer hem blir det tapetsering hehe...

uppdaterar med bilder lite senare=)


tjing


Kommentarer
Postat av: camilla

Va duktiga ni e som bygger ett hus själv =)

Åhh ska tänka på dig imorn...hoppas de går bra!!!

Får ta o ses nu snart!!! Puss&Kram

2009-11-02 @ 21:30:25
URL: http://www.camillabs.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0