LITEN BLIR STOR!!

Helt galet va tiden går!!
tänk...imorn blir min "lilla" tös hela 3 år...
vart tar tiden vägen?

3 år sen du kom till oss,
3 år sen jag låg o hade sjukt jäkla skit ont,
utan att veta nånting om min lilla flicka som legat i magen o bökat rundor!

3 år sen hela vår värld förändrades..till det bästa!!

Nu är du inte så liten längre!

Kan "allt" själv
har en väldigt bestämd vilja (trotsar din mamma till max ibland hehe)
Har blivit världens bästa storasyster till världens bästa lillasyster

Väx inte ifrån mig för snabbt bara!





moa ca 4 timmar

  



Nu e i alla fall allt fixat inför imorgon
De  blir tårta sång ballonger o paketöppning på sängen!
Sen blir de nog busfabriken=)




GRATTIS HJÄRTAT PÅ DIN 3 ÅRS DAG!!!!
MAMMA PAPPA O LILLASYSTER ÄLSKAR DIG!!!!





Kommentarer
Postat av: camilla

Stort Grattis från oss =) Kramis

2009-11-17 @ 23:28:00
URL: http://camillabs.blogg.se/
Postat av: Linda Fredrik & Heily

Grattis Grattis sötaste Moa !!! Hoppas du får en kanon bra 3års Massa kramar från oss

2009-11-18 @ 09:08:48
Postat av: Mormor

Grattis o jättemånga kramar från

Mormor

2009-11-18 @ 09:55:12
Postat av: pernilla

GRATTIS Moa, på din stora dag!



Kramar Pernilla, David & Nellie

2009-11-18 @ 11:38:47
Postat av: thaikalle

Idag är det bara ledsamt, jobbigt, tungt, fruktandvärt.

En familjemedlem blev mördad i natt...

2009-11-18 @ 15:06:44
URL: http://thaikalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0