heeeeelg!

helg igen!!!
Har vatt en sjuukt jobbig vecka måste jag säga=(
som tur e så är stefan hemma nu...skönt!!!

Ska träffa kirurgen på tisdag...sen blir det op inom de närmsta...skööönt kan jag säga!!!



Lovade ju lite bilder från kalaset...bättre sent än aldrig hehe!!!



Moa blev såå glad för sin pocahontas tårta=)

o nu självklart så klöddar de när jag ska lägga upp bilder!!!

får bli mer imorn!



idag har vi fått gjort en massa...tvättat alla fönster, städat fått upp alla ljusstakar=)
*supernice*
Älskar mina nya i vardagsrummet..
svarta kulor med ljusslinga som hänger i fönstret o svarta stjärnor på fot under, riktigt fint blev det!!!


Moa har vatt med mormor o morfar på vellingeblomman o kollat på tomtar idag...hon hade haft hur skoj som helst o ville absolut inte hem efteråt så hon följde me in o lekte hos mormor o morfar igen=)
*mysigt*

Lea har mest sovit idag faktiskt, stackaren har åkt på en rejäl förkylning..hoppas den ger med sig snart!
mammas hjärtan!


Nu sitter stefan o johan o kollar på tennis o jag tänkte va tradig o gå o lägga mig hehe...social jag e=)

ajja...sånt e de!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0