födelsedag!

Igår var de stefans födelsedag=)
grattis gubben!

Blev bara lite firande igår eftersom vi har kals den 21e.

Men han fick lite paketer av mig o töserna.
O så va niclas o ebba här o fika lite!


O Moa o Melina o Ebba hade gympauppvisning för oss här i vardagsrummet hehe..sötnötar!

Idag e moa på dagis o lillfis ligger just nu o sover en stund.

sen blir de en tur upp för att träffa sara!!



Igår var jag förresten inne i malmö hos läkaren o gjorde UL..så nu har vi fått alla svar, mängder med gallsten=/
fast de e ju skönt o veta vad de e i alla fall..o de kunde ju vatt ngt värre!

i alla fall så sattes jag upp för akut operation eftersom jag hade så mycke gallsten.
i vanliga fall är de en väntetid på ca 1 år för operationen men i akutkön får man vänta max 3 månader.

O hon sa att jag förmodligen slapp vänta så länge så de känns skönt!

Så på fre ska jag prata me min läkare i eslöv o då får jag förhoppningsvis  reda på mer!!





Näe...nu blir de till att göra sig i ordning o köra!
uppdaterar mer ikväll o då har jag förhoppningsvis en rolig nyhet o dela med mig av=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0