Valborg o helg..



Valborg firades detta året i löddeköpinge hemma hos ett par kompisar som vi inte träffat på sjuukt länge!
var i alla fall hur trevligt som helst o barnen hade super skoj..
blev en lugn kväll med grillning...supergott=)

Sen har helgen spenderats ute...helt underbart väder ju=)
fixat o pulat på framsidan me blommor o grejer..blev hur mysigt som helst.. gubben har fixat lite med staketet där bak o så!!

Kvällen igår blev uppe hus min bror..
så de var alla syskon o alla barn..
barnen busa o vi  snacka en massa skit!

M0a var vaken länge o sov ända till halv 9 idag...grymt skönt...inte ofta de händer då hon i vanliga fall vaknar senast halv 7 hehe=)




Idag har vi vatt i Stävie o firat stefans mormor med grillning o grejer..mysigt!

Sen efter det har vi bara vatt hemma o Moa har lekt med Melina elin o jonna...
O ikväll blev de bubbelbad me elin.. helt sjukt va dom skratta hihi!
Sen när hon kom in ikväll ville hon se madagaskar...han inte ens sätta på filmen innan hon sov♥




Ska nog lägga mig alldeles strax jag me...e riktigt trött ikväll..
men "liten" e just nu väldigt pigg o bökar hur mycke rundor som helst där inne...mysigt!
hade helt glömt bort känslan av sparkarna...man blir helt varm o kan ligga o känna hur länge som helst!!

Fattar inte att jag går in i vecka 31 nu...tiden går fruktansvärt snabbt...
längtar riktigt mycke nu...
Snart kommer du♥

O storasyster pratar hur mycke som  helst om sin bebis hihi.

undrar om du kommer va lik Moa?

o namn...har jätte svårt för namn denna gången...

nån som har några förslag????

Kommentarer
Postat av: jenny

Shit! Är du redan i vecka 31? Går snabbt...

Jag håller med dig om namn. skitsvårt! Men jag hade nog valt ett kort namn till er nya. Med tanke på Moas...



Kraaaaaam!

2009-05-03 @ 19:15:25
URL: http://www.mammanochkidzen.se
Postat av: Lotti

Tindra, Tova, Tuva, Nea, Joleen, Nicole, Bettan haha =) Nej skämt å sido. Men dom är fina. Om du bortser från Bettisen.. ;)

2009-05-03 @ 23:33:47
URL: http://www.yoohh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0