tjohooo=)

Nya gissningar har trillat in...så himla roligt att ni fortsätter gissa...här kommer en ny lista på alla som gissat=)

Farmor        ♥4e juli
Johanna      ♥5e juli
Izza               ♥6e juli
Becka          ♥9e juli
   Linda           ♥10e juli
  Martina        ♥13e juli
  Jenny            ♥14e juli
   Mormor        ♥15e juli
  Camilla         ♥15e juli
  Lotti               ♥16ejuli
   Frida             ♥17e juli


S
jukt spännande i alla fall...undrar vem som kommer närmst eller prickar rätt datum hihi♥



Lovade ju lite bilder från folketspark i söndags så här kommer dom=)
Bildregn
   
   
    









Tack för en helmysig dag=)




Kommentarer
Postat av: Lotti

Jag tror då den 16 juli :P



Haha, va tösen så trött att hon somna in med en sån skön stil!? Gullegrisen =)



Ah, det kunde jag gjort.. Så långt tänkte inte min hjärna.. Haha..

2009-05-06 @ 11:42:39
URL: http://www.yoohh.se
Postat av: tess

Jag tror tyvärr du kommer gå över så jag gissar på den 21e juli... =) Men jag hoppas att jag har fel.

2009-05-06 @ 21:59:48
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: Izza ♥

Aw vilka söta bilder! Jo, det är bra med henne.. På bättringsväg men hon stödjer än inte på benet.. Kommer förhoppningsvis. Ja tröjan ja haha.. vi fick bestämma om vi ville hon skulle ha tratt eller en lång tröja som gjorde så hon inte kom åt såret. Valet var självklart :) Så den är tre nr för stor men det var meningen ju :P



Jo vi trivs jättebra här.. Ångrar inte en sekund att vi flyttade hit.. Saknar inte Lund heller för fem öre :) Tråkigt bara att allt står still i ett par veckor sen får man ryck igen osv.. du förstår nog vad jag menar :P Ja det ska bli kul med ett nytt resmål. Jag har aldrig varit där :) ska ni resa ngt eller bara vara hemma med bebben som kommer? =)

Kramar

2009-05-07 @ 11:44:44
URL: http://izzalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0