Roadtrip!!!

Sååå...om ungefär en timme bär de av..
Jag,mamma,Lotta o Anna ska åka upp till Ullared...shoppa loss hehe=)

Åker upp nu vid halv 2 o så går vi in en runda på Gekås o sen har vi hyrt stuga o ska sova där tills imorn o då går vi in en runda till o handlar innan  de bär av hemmåt=)

Så nu e allt packat o klart...massa spel o vin...(självklart bara cola till mig hehe) men de går lika bra de!!

Så ikväll blir de massa skitsnack o barnledigt...de e inte så ofta man e d så de ska bli mysigt!!!

Gubbarna stannar hemma me barnen...dom skulle nog upp till  busfabriken imorn tror jag dom bestämde=)

Har packat ner kameran så de kommer bilder!

hej svej så länge=)


Kommentarer
Postat av: Izza ♥

Haha nä dem trattarna kan man klara sig utan ;) när Gucci hade en sådan för ett par år sen så skavde han söder alla hörnor på tapeterna =/ och han snubblade på den osv.. vi bara skrattade men ändå, synd om honom :) haha!



Ah var i Thailand var ni? Ja de ska bli skitskoj. Jag har aldrig varit där så det är spännande. Men inga tvivel finns om att jag kommer trivas där ;)

Men det är mysigt med "Sverige-utflykter" med ju! Vi ska till Sthlm ett par dagar i sommar med =)



Vi åker den 17 Nov och kommer hem den 10-11 December. Haha vet ej hur timmarna faller (vi åker på natten) men nångång där :P



Shoppa lugnt..

2009-05-07 @ 14:52:31
URL: http://izzalundberg.blogg.se/
Postat av: johanna

Jo tack allt e bra här sj då???

ha en trevlig dag på ulla :)

kramis

2009-05-08 @ 19:50:37
URL: http://johannalinden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0