lovely!!!

Äntligen fredag igen.. älskar fredagar..
Det är en såndär mysig känsla när man vaknar o vet att helgen börjat=)

Moa vaknade vid 06.20 o vi satte oss o mös o kolla på madagaskar..som jag by the way sett ca 135 ggr denna veckan hehe, men lik förbannat gråter jag som ett barn i början varje gång *HORMONVARNING*

Sen efter det knatade vi in i badet o försökte gnugga bort moas indian kinder som vi inte hann igår då hon somnade som en stock så fort vi kommit hem.. hann borsta tänderna på henne sen gick hon upp i sitt rum o när jag kom upp så sov hon som en  stock♥

Nu har jag i alla fall precis kommit hem efter en runda me linda o hundarna..himla skönt väder idag *lovely*

Så nu sitter jag här med en kopp kaffe o passar på o blogga innan jag ger mig på allt som behövs göras idag.




Annars händer det inte så mycke denna helgen!

Ska gå upp en runda till Lotta o Elin sen tänkte jag o kolla hur de är med Elin..hon opererades igår o har just nu väldigt ont..stackaren!!


Det finns inget värre än när barn har ont...usch!
Tur att hon e en tuffing!!!




Förresten så fyller min kära bror år idag!!
GRATTIS HÅKAN!!!







Sååå de var väl allt för nu...





 
E väldigt trött på vänner som bara hör av sig när de passar dom..
Såna vänner behöver jag inte..
avskyr när folk tar en för givet o bara ringer när dom inte har nån annan att ringa..




Speciellt ledsen blir man när personen i fråga egentligen betyder väldigt mycket!!!






Kommentarer
Postat av: tess

Jag längtar gör man.. =) 8 veckor går snabbt, men på slutet tycker jag det står helt stilla.. Ja, jag gick över 7 dagar med Hanna, jätte jobbigt. HUr va detnär du vänta Moa, gick du över då? När va det nu du skulle på ultra?

2009-05-18 @ 08:34:32
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: Sara ;)

Jaa, skriv upp mitt datum också! Jag vet inte när det är beräknat, men eftersom vissa hade gissat innan min gissning så chansade jag på den 8:e :o) I helgen händer de inte så mycket, lite tjejkväll imorgon med gott o så ;) Men nästa helg såå, då är det party! wiee..! Kram Kram

2009-05-22 @ 23:05:55
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0