Listan blir längre=)


♥Nu har de dykt upp fler gissningar på listan=)


Farmor        ♥4e juli
Johanna      ♥5e juli
Izza               ♥6e juli
Becka          ♥9e juli
   Linda           ♥10e juli
  Martina        ♥13e juli
  Jenny            ♥14e juli
  morfar          ♥14e juli
  Mormor        ♥15e juli
  Camilla          ♥15e juli
  Pernilla         ♥15e juli
 Lotti               ♥16ejuli
  Frida              ♥17e juli
  Farfar             ♥18e juli
  Tess               ♥21e juli


Undrar vem som kommer närmst...hoppas de e nån av dom som ligger högt uppe på listan...hade vatt sjukt skönt o slippa gå över tiden=)

Har i alla fall fått UL tid nu...spännande!!! om 2 veckor ska vi dit, den 26e maj kl 15.00...längtar!!!






Idag vart jag o Moa nere på BVC innan dagis på 2 1/2 årskontrollen...allting gick jätte bra!
Hon ligger fortfarande under kurvan på vikt o längd...men hon följer sin egen kurva kanon bra o de e ju huvudsaken=)
älskade tös, när blev liten så stor?







aaa innan jag lägger mig så får jag ju lägga upp bilderna från Ullared....behöver jag säga att vi hade sjukt skoj? detta ska lätt göras om!!!

     
     
     
     
tack för en superskoj trip=)♥



Kommentarer
Postat av: tess

Nä inget på g här inte. Mår bra för mesta delen. Några dagar har jag haft yrsel, illamående och känt mig svimmfärdig. Men nu mår jag bra, så bra man kan göra iallafall.. =) Kul med ultra, jag vill gå på fler..=) Var på mitt sista förra veckan tror jag det va?! Så himla mysigt att se bebis. Fast det hade ju varit ännu bättre om bebis kommit nu.. =)

2009-05-12 @ 12:30:10
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: Morfar

14 juli

2009-05-12 @ 20:43:33
Postat av: Morfar

Moa på hästen i Folkets Park , så rak i ryggen som en riktig ryttarinna.

Morfar

2009-05-12 @ 20:46:05
Postat av: pernilla

Vilken söt liten mage du ligger inne med gumman. =)



Nu hoppas vi snart lilla syster vill kika ut!



Kramar / Pernilla och Nellie

2009-05-14 @ 15:01:05
URL: http://pernillaodavid.blogspot.com
Postat av: Sara ;)

Såg att 8:e Juli var ledigt för en gissning :o) Då tar jag den dagen!! ( som by the way är mitt tur nummer och min egen födelsedag!! ) Kramar!!

2009-05-18 @ 06:11:09
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0