tack!!!

För alla fina kommentarer i mitt förra inlägg..ni som läser e guldvärda ska ni veta♥

Mår just nu relativt bra tycker jag, går ju på mediciner o dom hjälper jätte bra..känns så skönt=)
Vart nere hos BM idag o lyssna på litens hjärthjud o så o allt såg jätte bra ut *underbart*

Kommer gå på viktkontroller en gång i veckan nu men går de så bra som de gör nu så blir de inte mer sjukhus för mig fråns de e dax för bb om ett par månader=)

När jag blev inlagd låg jag på nästan minus 6 kg o nu har jag redan gått upp 0.5 kg så de går verkligen frammåt=) *wihoo*

O det bästa av allt...är att va hemma hos stefan o Moa...mitt allt♥




Helgen bjuder inte på så mycke...blir ganska lugnt o skönt faktiskt!
Moa är hemma hos sin farmor och farfar o leker en stund, hon vart så nöjd när hon åkte hemmifrån me sin tingelingfilm i högsta hugg o skulle få komma hem o busa=)
min sötfis!!♥

På söndag blir det kalas för julia moas kusin som fyller två år *grattis*

men vart tar tiden vägen?
bara jag som tycker den går sjuuukt snabbt?

o snart e de ju sommar...va har ni alla för planer under sommaren??


Här kommer i alla fall en sommar bild på världens finaste =)



Kommentarer
Postat av: farmor

Tack Moa för en underbar eftermiddag

Kram farmor

2009-03-27 @ 22:18:37
Postat av: Linda

Verkligen skönt att du går uppåt iaf...Att få barn är ju verkligen värt allt lidande och smärta i världen...men du ska veta att jag är GRYMT imponerad att du orkar som du gör ! Du är stark min älskade vän =)

Ses snart hoppas jag på framsidan...imorron är jag ledig och hoppas på en frisk dotter och fint väder ;-)

Puss på er favvis grannar....haha....

2009-03-28 @ 14:59:33
URL: http://lindus85.blogg.se/
Postat av: Micke

Gött att det går åt rätt håll.

Då är det bara att relaxa.

Kram på dej vännen.

2009-03-29 @ 18:15:46
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0