lovely söndag!

Tycker om söndagar..vet inte varför egentligen eftersom det är dan innan måndag, men jag tycker de e lite sådär extra mysigt ändå me söndagar♥

Vaknade tiiidigt idag,igen=) 06.10 för att va exakt...
låg kvar o drog oss ett tag när lillfis tittade på "booogie"
Sen blev de frukosttajm för oss.

Efter det så skulle Stefan åka till Bauhaus för o köpa mer flytspackel o så klart ville Moafisen oxo med...hon älskar att åka me honom dit!!!♥
O speciellt nu när hon får åka me i lastbilen...då e de extra spännande ju=)

Så då passade jag på att duscha o bjöd sen in mig själv på en kopp kaffe hos föräldrarna *tackar*

Sen kom Moa o stefan dit o skulle hämta mig men då ville så klart inte Moa följa med hem..

-Gå du hem mamma, moa ska rita.
hihi sötfisen.. Så hon blev i alla fall kvar där inne o byggde kojja o rita o kolla på film o hade sig.

Sen gick jag in o skulle hämta henne o då skulle mamma o pappa ner o handla på netto..
tror ni tösen ville me mig hem?
NEJ hehe..
Så nu e hon nere på Netto med mormor o morfar!
fick precis ett toksött mms av dom...men har inte sladden till telefonen här så bilden får komma upp ikväll!
moa älskar verkligen att busa där hemma!

nu kommer hon i alla fall hem för jag hör hur det knackar.
skriver mer sen!
tjingeling!!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Håll hårt i dina kära,

dom kan aldrig värdesättas.

Kram från småland.

2009-03-22 @ 19:22:48
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: tess

naw, så är Hanna oxå när hon är inne hos mina föräldrar. Vill inte följa med hem. Skulle sen mina föräldrar komma in här blir hon jätteledsen och får följa med dem hem en runda.. Barn är för roliga! Hoppas allt är bra med er och magen?

2009-03-22 @ 19:30:31
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: Sara <3

Mmm visst är där härligt?! Jag tröttnar aldrig på Thailand..! Åker hellre dit 3 år på rad istället för en vanlig charter resa!! Tycker redan man har varit på alla andra ställen :o) ( grekland, spanien, bulgarien osv.. ) så de får bli Thailandos för oss hädanefter ;) Kramar!!

2009-03-22 @ 20:34:36
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0