helt underbart!!

Idag har vatt en såndär mysig VÅR dag...LOVE IT!!!

Efter dagis så träffade vi Linda o Heily utanför o dom var på väg till lekplatsen så då följde jag o Moisen med...hur mysigt som helst=)

O Moa o heily busade som vanligt hur mycke som helst!!


Dom leker tok bra ihop=)
(bilden e lånad från lindas blogg)

Sen i alla fall när vi kom in så var Moa hur trött som helst så hon o jag hoppade ner i ett varmt långt bad=)¨




Nu har jag o mamsen precis vatt ute vår dagliga kvällsrunda me svea..De e så sjukt härligt på kvällen o gå en lååång runda o bara snacka en massa skit!
O de e ju va jag o mamma e bäst på..det är aldrig tyst en sekund när vi e ute o går hehe!!

O Svärmor o hanna har oxo varit här ikväll, dom kom me ett nytt tvättställ till mig som e helt perfekt för barnkläder=) *tackar o bugar*




Nu sover moa o Stefan kollar på fotboll o jag kollar på Desperete!!

Men "liten" e däremot vaken o slår just nu lite volter i magen...
Helt otroligt va snabbt man glömmer..
så himla mysigt när hon gör sig till känna o man verkligen känner att hon "bökar runt" där inne..
Stefan har precis vatt uppe o kännt o tycker de e sjukt häftigt=)
Vid varje spark ligger man här o ler som ett litet barn=)
*helt underbart*


O på Måndag så e de exakt 4 månader till hon e beräknad att komma.
undrar om hon är lika punktlig som storasyster som faktiskt kom på beräknat datum=)




Nu e pausen slut så tvn kallar hehe!

Vill föresten passa på o säga lycka till, till pappsen som ska opereas imorn...
kommer tänka på dig hela tiden lilla pappa♥♥




hej svej så länge!!!

Kommentarer
Postat av: Lotti

Tack! Det värmde! [v]



Hon!? Vet ni att det är en flicka nu? =) Mysigt i alla fall med bebis som bökar runt, sålänge du slipper må illa så =)



Hoppas de går bra för din pappas op imorgon.. Ska tänka på honom!

2009-03-10 @ 22:11:54
URL: http://www.yoohh.se
Postat av: farmor

tänker på örjan imorgon

kram farmor

2009-03-10 @ 22:49:54
Postat av: tess

Jopp magen växer men ligger perfekt på kurvan. Ligger fortfarande på minus med vikten sen inskrivningen.

Förlossningen var ganska jobbig, tog nästan 4 timmar från jag öppnat mig helt tills hon var ute.. Hanna låg fel så det var därför det tog tid, så forhoppningsvis kommer denna gå lättare...

Hur va din förlossning med Moa?

2009-03-11 @ 17:04:52
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: Morfar

Hej Annica, det gick jättebra för mig idag som ni såg ikväll.Har känts jobbigt hela dagen men nu är det över och det känns himla skönt att ni tänkt på mig. Hoppas det regnar imorgon så att Moa får använda sina nya stövlar eller kanske bättre med sol så får regndressen vänta. Kram och gonatt till er alla. Stefan sitt inte för länge och titta på fotboll nu.

Morfar

2009-03-11 @ 20:45:15
Postat av: Micke

En liten Stefan

som vill ut o leka med storasyster ;-).

Kram på er.

2009-03-11 @ 21:08:50
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0