jisses va tiden går..

Nu funkar vår data igen...woohoo...
o de e jäklar inte tack vare el giganten...sorry...men har verkligen inte mycke över för dom!!!

Idag har jag o moa haft en mysdag...
Hon fick stanna hemma från dagis idag...hennes fröken ringde ju igår o sa att hon trillat o skadat knäet o knappt kunde stötta på benet..
Så de blev till doktorn me stackaren..
fast de va nog inte så farligt ändå..

De e ganska bra idag men höll henne ändå hemma för en mysdag=)

Så först körde vi o köpte en lilla gubben häst.. sån med pinne o ett hästhuvud...ah vet inte hur man ska förklara.

Sen körde vi till mormors jobb o hälsade på...där blev de kaffe glass o juice o kakor hehe---->LYX!!!

Sen vidare till stiffes jobb o hälsa på o sen lunchade vi o sen hem...
hur mysigt som helst=)






Har ju hunnit va på tillväxt ul oxo...förra gången va hon 17% mindre o nu 19% mindre så vi ska tillbaka om två veckor igen...men de går nog hur bra som helst=)

Nu närmar de sig me stormsteg...4 veckor kvar ungefär...
Som vi längtar efter dig!!!

och Som STORASYSTER längtar!!!!!!!




Nu ska jag lägga mig o kolla på tv o va jäkligt förslappad...sköööönt!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Hej igen bruden.

Vi vänta oxå här i småland.

Men hälsa alla.

Kram på er o en klapp på magen.

2009-06-13 @ 20:42:22
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Lotti

Jag längtar också efter lillan!! =)

2009-06-13 @ 21:44:54
URL: http://www.yoohh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0