flitig!!

De e vad jag varit idag=)

Lämnade Moa på dagis kl 9 och efter det gick jag o Svea på en långrunda=) Härligt!

Sen bar de av ut till Norvidinge (stavas?) o köpte en massa blommor o krukor till framsidan o planterade o hade mig...blev hur mysigt som helst=)

Sen efter de städade jag nedanvåningen...ovanvåningen fick allt vänta för sen var jag helt slut=)

Sen när jag hämtat *Moa på dagis så cyklade vi upp till håkan o lotta o töserna o satt ute i deras trädgård o snacka massa skit, även anna o Ebba följde med upp=)

Sen heeeela eftermiddagen o kvällen har vi vatt ute...helt underbart...älskar detta vädret=)



Tänkte lägga in lite bilder...va ju ett tag sen...

Var hos frisören me Moa igår...dom klippte hur mycke som helst men hon blev toksöt=)

Hon fick välja färg till håret o valde först blå...men den var slut så de blev rosa o glitter hehe=)







Skojar ni att hon var stolt över sin färg hehe=)




Sen här kommer lite blandade bilder...några från midsommar..


     
 

okeeeey...fler bilder får komma imorn för nu funkar de helt plötsligt inte o lägga in bilder mer...skummt=('


CIAO!!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Fin i håret hon blev.

Hälsa alla.

Kram från småland.

2009-06-26 @ 20:35:00
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0