Home alone!!!

Gubben fick sig en liten sovmorgon imorse så jag o Moa knallade upp o åt lite frukost o kollade på peter pan... som vi nog sett 315 ggr denna veckan hehe!

Sen lekte vi lite me hennes djur o byggde bondgård o hade oss..mysig o lugn morgon me andra ord!!

Sen gick Moa upp o väckte stefan o dom gjorde sig i ordning för att åka ut till farmor o farfar...sen har dom varit där heeela dan!

Stefan skulle hjälpa till me ngt på taket o moa o farmor skulle gå o kolla på hästarna!

mysigt!

så heeela denna dan har jag passat på att stooorstäda...tråkigt måste!

Samtidigt som nu när man e klar e d så grymt skönt...finns inget bättre än när de luktar helt rent o gott i hela huset..



Passade faktiskt på att ta mig en välförtjänt powernap oxo=)






På ons e d bf..fast har inga känningar över huvudtaget...men o andra sidan hade jag inte de me moa heller utan helt plötsligt bara gick vattnet helt utan värkar...så vi får väl se hur de blir denna gången!!

i förrgår va vi en heldag på djurparken me grannarna o igår va jag o moa o mormor på landskrona karnevalen o gick o idag har jag storstädat....tror inte på de dom säger om att de ska sätta igång de hehe!!!


Längtar i alla fall så enormt mycke nu..att få se va de e för en liten tjej som sparkat rundor i magen så länge nu!

JAG VILL HA ONT NUUUUUU!!!!!

hehe...


O moa längtar som en tok här hemma o frågar hela tiden när bebis kommer..
o visar hur hon ska hålla den!

igårkväll kom hon fram till mig o sa
- mamma när bebis e ledsen ger jag min napp o snutt o sen badar vi så kan vi skratta!!!

sötaste underbara moa...du e så fin!!!!!!!!!!!





Kommentarer
Postat av: pernilla

Sötaste Moa kommer bli världens bästa storasyster.



O gud så stor och söt hon blivit.

Tänk vad tiden går!



Vi måste ta tag i och träffas sedan en dag.

När ni fått liten och du känner att du orkar!



Kramar Pernilla o Nellie

2009-07-10 @ 16:54:50
URL: http://pernillaodavid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0