Svensk humor...

När vi va o handlade mat i veckan så fick Moa välja en dvd film..
jag hittade oxo en film me lite gamla godingar,..svensk humor heter den!

o ärligt....har kollat på den ikväll o skrattat så  tårarna sprutat...
Det var tre filmer....kommer ni  ihåg?

*EN FYRA FÖR TRE
*RENA RAMA ROLF
SALLY

Tok älskade dom serierna när jag var yngre...


på tal om annat..

Idag var det dagisdax för moa igen..hon har ju haft 3 veckors "lov"
o det var allt annat än lätt att lämna idag..
tårarna sprutade o hon klamra sig fast om halsen på mig..
o bölig som man e så när jag kommit runt hörnet på dagis så spruta även mina tårar...

Men pratade med hennes fröken efter en timme o då sa dom att det släppt snabbt o att hon lekte o hade jätte skoj...så det kändes skönt=)

o jag  har varit hos läkaren idag igen..
fick se liten på UL..o h*n mådde hur bra som helst *underbart*
Nu hoppas vi bara att akupunktur o medicin får min kropp att börja må lite bättre snart!
Men så länge liten mår bra e jag glad=)

Är snart i vecka15 så det är  ett par veckor tills vi ska på vårt stora UL..
kan fortfarande inte fatta att Moa ska bli storasyster...så mysigt!

Näe...kl e 20.20 o jag funderar allvarligt på att krypa ner...hur trött kan man va?

vill passa på att gratta Lindus till nya jobbet=) så sjukt skoj!!
e glad för din skull *grattisgrattis*

hejsvej!!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Tänk vad gammal hederlig svensk humor kan få en att må bra.

Jag önskar mycket välgång med den lille o krama Moa, Stefan o Svea Vi tänker på er.

Kram

2009-01-13 @ 17:31:40
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Sara Löfvendahl

japp, de är klart att jag vet vem lotta är! Vi två jobbar ju i samma grupp :o) En rolig tös de dära ;) hehe!! kramar

2009-01-16 @ 22:32:06
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0