söndag igen..

Har precis kommit hem från vad som skulle bli en långrunda med mamma o svea...men rundan blev ganska så kort..
För när vi kommit en bit började svea halta jätte mycke o lixom skuttade mot mig o skaka som en liten gris...
vet inte om det var kylan eller om de kan va allt saltet på vägen som gjort att hon fick ont..stackaren... i vilket fall så var det bara att vända o traska hemmåt!!

Väl hemma gjorde jag mig snabbt i ordning o gick upp o la mig framför tvn i sängen...himlans skönt=)
O efter ca 15 min hörde man ett nätt tassande o lite snyft o där kom Moa med snutt o sin kudde under armen,,,
-mamma,Moa e rädd

varför vet jag inte men nu ligger hon här brevid o nannar så gott så...
så de blir att ligga mellan mamsen o pappsen inatt...hur mysigt som helst=)

Imorn e d ju dax för dagis igen...efter en låååång jul o nyårs ledighet...
men de blir enn himla mjukstart då hon bara kommer att gå en dag denna veckan!!!

annars e d bara en lugn kväll här hemma...o snart dax o nanna...skönt o komma i säng i tid för en gångs skull=)


hejdå!!!



Kommentarer
Postat av: Lotti

Skoj med massa uppdatering =)

Söt bild på er två sötnosar!!

2009-01-05 @ 12:28:33
URL: http://yoohh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0