Nördvarning!!!

Det e de verkligen..kom in i vardagsrummet precis där stefan står o spelar nintendo wii...så står han själv men spelar mot andra typ...
så frågar jag vem han spelar mot...o då säger han fredrik!!
alltså grannen!!

hallå....dom bor vägg i vägg men står i varsitt hus o spelar mot varandra


haha ska kanske inte säga så mycke eftersom jag o linda kan ringa varandra o prata hur länge som helst istället för att bara gå rakt över till varandra=)

Härligt me er grannar=)


Nu sitter jag i alla fall här o drygar mig...ska snart sätta igång en film tänkte jag...träffade precis lotti o gick en runda me svea o uffe o snacka skit o så hade hon me sig filmer som jag fick låna *räddare i nöden* du e för go du!!




annars har denna helgen vatt ganska lugn...moafisen e förkyld o hängig stackaren...så tradit..
o på mån ska hon börja på dagis igen..har vatt hemma hela jul o nyår o fram till nu...gått en dag bara..

så får hoppas de går bra o lämna på mån..men de gör de nog=)
jag tycker nog de e jobbigare än va hjärtat gör...
man vänjer sig snabbt vid att ha dom hemma=)


aaa vill att de ska bli sommar nu...slippa ha en massa tjocka kläder på sig..
längtar efter att kunna sitta ute me dörrarna öppna...
kunna åka till stranden  o bada av sig..
köpa glass utan att frysa häcken av sig när man äter den!!

mmm...längtar!!!




sötaste du!!



aaa...sommar kom nuuu!!!








Kommentarer
Postat av: Linda

Du glömde skriva att du längtar efter bebis ;)

Jag längtar med till sommaren....saknar när vi satt ute dagarna i ända och långt ut på kvällarna !

Det får bli massa grill i trädgårdarna och sånt i sommar...jag kan passa bebis medans DU grillar =)

2009-01-10 @ 21:23:26
URL: http://lindus85.blogg.se/
Postat av: Linda

Just de vi har infravärme i vårt uterum så bebis kommer inte frysa så vi kan sitta och snacka o mysa långt ut på nätterna =)

2009-01-10 @ 21:24:30
URL: http://lindus85.blogg.se/
Postat av: Micke

Sitter o kollar ut från fönstret o håller med att längtan till sommaren blir bara större o större.

Att bada med Hubbe.

2009-01-11 @ 11:08:36
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0