gaaaaaaaaaaaaahh

BÖRJAR FÅ RIKTIGT SPEL AV ATT INTE HITTA MIN LADDARE TILL KAMERAM..
SÅ IDAG EFTER STEFAN SLUTAT SÅ SKA HAN FÅ KÖRA INOM O KÖPA EN..


hur lyckas man göra av me den??

Har i alla fall fått upp lite ramar här hemma..toksöta foto på moa som egentligen skulle upp för längesen..men inte har blivit av..så nu e dom uppe i alla fall=)

Efter moafisen o heily lämnats på dagis så gick jag o linda en runda me hundarna..skööönt!!

men vi blev lika böliga båda två när vi gick förbi dagis o moas avdelning vart ute o lekte..
jag gömde mig snabbt som tusan så att moa inte skulle se mig o moa...då hade hon ju blivit tokledsen o velat följa med..
i vilket fall som så såg hon linda o stod o kalla på henne o yoda o chilly..hjärtat...
så stod hon helt ensam nere vid stängslet när dom andra stod en bit bort..
o Linda sa till henne  o gå o leka me dom andra barnen...men hon bara gick där o strosa helt själv...
usch...alltså barn leker ju inte så mycke med varandra just nu...men ändå...

jag e ju så bölig just nu så de kändes ska jag säga o en o annan tår skuttade väl fram=)

Sen o andra sidan så vet jag att hon älskar sitt dagis...men ändå?

E INTE NI ANDRA LITE EXTRA BÖLIGA IBLAND?





Kommentarer
Postat av: martina

usch, jag fasar för den dagen jag måste lämna bort melwin på dagis. till folk man inte känner och där man vet att de inte har lika bra koll som man själv har hemma... (svårt med så många barn ju) :/



hoppas iaf att allt är bra med er. söt bild! :)

2009-01-30 @ 13:58:24
URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: Lotti

Naa lilla Mamma Annica! Jag hade nog också blivit bölig minsann.. Hoppas hon hade de bra på dagis resten av dagen iaf.



Vilken söt bild, mitt i prick!

2009-01-30 @ 18:16:08
URL: http://yoohh.se
Postat av: martina

usch ja, jag kan tänka mig att det var jobbigt, fast man får hoppas att man vänjer sig.. man har ju inte mycket till val. kan inte vara hemmafru. (även om jag inte tackar nej till det) :) vi funderar på att få in han i augusti.. som tidigast iaf. då är han nästan 1½.



mm, helgen har varit bra. ledig och sådär ju! :) har du hittat på i helgen?



2009-02-01 @ 21:16:13
URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej gumman!



Hoppas att allting är bra med er och lilla bebisen i magen!

Puss och kram

2009-02-04 @ 13:04:21
URL: http://lillskrabban.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hallå, gärna en uppdatering tack.

Saknar lite nya kort, lite nya händelser

ja helt enkelt lite allt möjligt.

Kramiz från Mormor

2009-02-04 @ 13:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0