Disney on ice!!

aaa då har denna helgen oxo gått... shit va helgerna alltid går snabbt=(
Denna helgen har i alla fall varit hur mysig som helst!

i lördags var vi o tittade på Disney on ice i malmö...helt underbart...rekomenderar verkligen er att boka biljetter o se den..
vi såg princess classic...o det var så sjukt fint!!







Det var jag, Moa,Mamma,Lotta,Elin,viktoria,Anna och jonna som var o såg den!
(julklapp från mina föräldrar) *tack så mycke*

Det varade i 2 timmar med en paus på 15 minuter i mitten ungefär.
Moa vart super duktig o satt helt inne i föreställningen hela tiden=)

Hon tyckte alla mest om musse o mimmi o dom 7 dvärgarna=)

MEN SERIÖST HAR NI INTE VATT O SETT FÖRESTÄLLNINGEN SÅ BOKA BILJETTERNA NU!!!

hade lätt kunnat åka o se de igen!!!

Sen på kvällen så sov moa hemma hos mormor o morfar och vi åkte ut o åt middag på löddekrog med stefans föräldrar o efter det mysig hemma kväll!!

Idag har vi inte gjort sådär värst mycke...vatt ute på lekplatsen o sen storhandlat på maxi!

men nu e jag tok trött så de blir en tidig kväll=)

Det kommer fler bilder från helgen så fort jag hittat min jäkla sladd...hur kan man göra av me den lixom?

ajja...den kommer väl fram...håll till godo!!!


Kommentarer
Postat av: martina

ooh. mysig helg ni haft!!! :)



ja, fast jag tycker nog att jag unnar mig en hel del... nästan så jag får lite dåligt samvete för det. haha. men det är lotti som prackar på mig det mesta. :P så får skylla på henne.



Hur är det med bebismagen? :)

2009-01-25 @ 22:41:29
URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: martina

dom säger att det syns tidigare när man är omföderska. :) jobbigt om man inte vill berätta det så tidigt. jag sa heller inget på jobb förren jag var i slutet av sjätte månaden.. :) tycker det känns säkrast så.



usch nä, inte syskon redan. melwin är bara 9mån. men det kommer minst ett sen. gärna två. :)

2009-01-26 @ 10:50:15
URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: martina

ohja, den där kvällen får vi allt ta snart. :) känns som den bara skuts fram hela tiden..

2009-01-28 @ 09:46:48
URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: Lotti

duktig du är!! :O haha =)

2009-01-28 @ 10:04:48
URL: http://yoohh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0