akupunktur...

haha kan inte ens stava till det=)
men men...skitsamma, jag har i alla fall fått 3 fulla behandlingar o börjar nu må bättre...skööönt!!
Har dessvärre gått ner nästan 5 kilo..blää...(förstår inte var dom suttit för magen har växt på som tusan)
hehe...men när jag var runt vecka 17 sså hade jag gått ner 7 kg me moa så de ju lite bättre denna gången i alla fall..
(är nu i vecka 15)
ska på behandling på mån oxo o sen efter de ska jag bara gå en gång i veckan=)

har varit 2 ggr/vecka nu i början för att få bukt me allt kräkande.

men var på ul kontroll i måndags o alltsåg jätte bra ut me liten *underbart*

Så nu väntar vi på vårt stora rutin UL *'längtar*

e dock inte helt bestämda på om vi ska kolla könet eller inte...vi får helt enkelt se...huvudsaken e att liten mår bra!

kvällen har annars varit lugn då lillfis har nära 40 graders feber..mitt lilla hjärta...
så himla jobbigt när dom e dåliga=(
febern vill inte ge med sig heller..tror att hon börjar få ont i halsen oxo *usch*
får se hur de e imorn!!

Jag o moa har egentligen mest legat uppe i sängen...o kollat på let´s dance=)


Stefan vart iväg me fredrik på bolagret innan o hämtade deras nya soffa som dom beställt o när han kom hem hade han köpt me sig en present till moa o en till mig..
En kudde till moa där de står DiVa...hon älskade den o har haft den under armen hela kvällen...
o sen fick jag en av stefan o moa där de stod VÄRLDENS BÄSTA MAMMA..
sÅNT BLIR MAN HELT GLAD ÖVER...
VAD HADE JAG GJORT UTAN ER???



ska lägga upp bilder imorn men kameran e död o jag har inte orkat ladda den..

Näe...nu ska jag krypa ner hos min febertös...som somnade i vår säng ikväll *mysvarning*


VAD HAR ALLA NI ANDRA GJORT IDAG?




Kommentarer
Postat av: Micke

Inget särskilt som vanligt.

Jag håller med om det där med könet, bara barnet är friskt,alla barn är välkomna.

Kram

2009-01-17 @ 14:22:45
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0