24 år idag!!!

VAD ÄR DET FÖR EN DAG?
ÄR DET EN VANLIG DAG?
NEJ,
DET ÄR INGEN VANLIG DAG.
FÖR DET ÄR LINDAS FÖDELSEDAG!
HURRA HURRA HURRA!!!



Stort grattis till dig min gamle granne=)



sååå...då  har snart denna dagen oxo runnit iväg..shit va det går snabbt!!
Har vatt på min akupunktur idag..känns skönt nu när det hjälper så bra..
nålarna jag får i huvet e väl inte sådär jätte sköna men  dom hjälper i alla fall=)

o gissa vad...har äntligen fått tid till UL... ska bli sjukt spännande att se liten!!

Vet inte om vi ska ta reda på könet...tycker lite olika denna gången hihi!!
vi får se!
huvudsaken är att liten mår bra i alla fall!!

Nere hos BM idag så fick jag höra hjärtljuden...så mysigt...tänk att man glömmer så snabbt...
allting vart i alla fall  bra...hjärtat tickade på o livmodern växte som den ska!

Nu ska jag snart hämta lillfisen på dagis..
som förresten e jätteduktig me pottan...säger till när hon behöver kissa o blir helt stolt varje gång hon kissat=)

imorse när jag stod o sminka mig kom hon inspringandes...
-mamma,moa e jätte kissig
-ja men sätt du dig o kissa hjärtat
-mamma titta inte nu..
oki hehe..
o så kissa hon...o blev sjukt stolt efteråt..

o sprang raka vägen ut till svea(hunden) o berättade att hon kissat hehe...sötingen!!!

nä...nu blir de  bråttom!!

hejdå sålänge!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack gumman...vad söt du är =)

2009-01-29 @ 20:19:27
Postat av: Micke

Det låter som en bra dag idag. Hälsa de dina.

Kram

2009-01-29 @ 20:41:42
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0