Snart helg igen

Imorn e de torsdag....redan...hmm...tycker helgen precis tatt slut,och så kommer den igen...
jaja..inte mig emot...helg e ju aldrig fel=)

Denna helgen e nog faktiskt ganska så oplanerad...ska iväg en sväng på lör men annars inget bestämt...ganska skönt ibland.
Får se om vi kanske kommer iväg till Höör o badar på söndagen..de e aldrig fel=)

Idag har Moafisen fått en riktig cykel...en BMX...heter de så?
hur fin som helst i alla fall...rosa o vit me nallar på...riktigt söt o hon e sjukt stolt hehe!
Så ikväll har de cyklats i vardagsrummet för fullt...de dröjor nog inte jätte länge tills hon får kläm på det=)

annars då...
Idag vart jag o bytade däck på caddyn i malmö med lilla mamsen=)
Satt mest o snacka skit o skrattade av oss medans vi vänta på att bilen skulle bli klar.
Efter det körde jag hem till svärmor o drack kaffe åt bullar o snacka skit,väldans trevligt=)


Akupunktur har det även hunnits med idag...


Tyvärr kan jag inte sätta in nya bilder idag heller då sladd jäkelen till kameran inte finns att köpa nånstans utan måste beställas...o det tar ju lite tid att få den...men håll till godo...bilder kommer så fort jag fått tag i sladden=)

natti!

Kommentarer
Postat av: Bella

Tråkigt med sladden :( skumt med väl? Men startar inte kameran om du kopplar in den i datorn? Min gör iaf :( typ "laddas" när den är inkopplad med usb:n? Hur går det med graviditeten? Hur lång gången är du? Tagit reda på kön? Varsegod, här kom tusen frågor! Hahah.. Kramis

2009-02-04 @ 23:37:10
URL: http://izzalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0