kvällen igår!!

Dagen började inte alls bra igår...mest oro o så..
När ngt händer med personer man älskar mest av allt i världen så inser man snabbt hur ömtåliga vi människor e!
och hur mycke vänner och familj verkligen betyder för en!!
allting slutade i alla fall lyckat!
gillar inte o skriva i gåtor egentligen men jag vill inte lämna t allt här i bloggen!


Kvällen var i alla fall tok skoj...länge sen jag hade så roligt faktiskt!
alla töserna sov hemma hos mormor,
 o jag,stefan,håkan,lotta o julia var ute o åt hos batto i lödde...
*tack för en sjuukt rolig kväll*

Moa fick en massa fina alla ♥ dag presenter.
men bilderna kommer upp först ikväll=)


Nu ska jag fortsätta men skriver mer sen!

O pappa..Hoppas du har de super bra på malta!

Hörs sen allihopa!
puss



Kommentarer
Postat av: Micke

Jodå snön ligger o det är snart under -10.

Så jag trivs he he

Må väl o kram igen

2009-02-15 @ 19:28:07
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: martina

tacktack. :)



ah, superhärligt.

2009-02-15 @ 20:50:50
URL: http://wiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0