fredagen snart slut!

Idag har vatt en såndär dag...sån dag som bara vatt helt mysig...
Vi har varit uppe på huset o träffat alla goingar...himlans skoj=)
vi umgicks allihopa jätte mycke när vi var mammalediga men nu sen dom flesta börjat jobba o så igen så tar de ju ett tag mellan gångerna...men de e alltid lika skoj o träffas ändå=)

Innan vi skulle gå hem från huset så kom moas dagis kompis Viktor o hanns mamma oxo upp...moa blev tok glad hehe..
Viktor e ju en av hennes idoler=)


Sen ikväll har vi inte gjort så mycke faktiskt...Niclas o ebba kom bort så niclas o stefan tog varsin öl o snacka lite skit=)

Sen vart moa inne hos mormor o morfar en sväng o lekte o efter det så kom moas farmor o faster o kompis hit o busade en stund=)

Så egentligen har vi ju faktiskt gjort en hel del idag=)


O moa somnade inte nu förrän 22.30...hallå...
man kan ju hoppas på en sovmorgon imorn hehe=)



nu e d dax o nanna tror jag..

förresten va skoj ,me alla kommentarer=)
 alltid roligare o skriva då=)

natti!!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Har blivit en underbar vana att följa Moas dagar Kramar från farmor

2009-02-06 @ 23:09:14
Postat av: Micke

Jodå vi mår bara bra. Sitter lite mellan hopp o förtvivlan. Snön faller när man kör till jobb o slask när man kör hem.

Hälsa o Kramar

2009-02-06 @ 23:28:07
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det får bli skärpning med det..

I helgen händer inte så mkt, jag ska jobba hela helgen suck Men nån måste ju göra det :P Sen ska jag hem till emma imorgon och kolla på melodifestivalen.. Vad ska ni göra? Puss

2009-02-06 @ 23:59:19
URL: http://lillskrabban.blogg,se
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna senaste inlägget på mitt hår! :)

2009-02-07 @ 14:20:36
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0