Äntligen!!!

HAR JAG EN SLADD TILL MIN KAMERA!!!

Det säger jag bara...gör aldrig av me laddaren till kameran..
Finns typ inte o köpa nånstans o tar hur lång tid som helst att beställa!!!


Men nu har jag den i alla fall o de e skönt...känner mig helt naken utan kameran ju hehe...


Nu är Moa på dagis o här kommer lite bilder från morgonen!!



Hur gulligt e de inte me bara trosor..
Moa e så stolt när hon berättar för alla att hon inte behöver blöja längre utan bara trosor=)
*sötisen min*



självklart hanns de med lite pippi innan dagis!!



*favvo*



Dax för dagis...SES SEN=)


Kommentarer
Postat av: farmor

är det konstigt att man e stolt farmor och farfar när man ser såna bilder man blir svag i hela kroppen tusen kramar farmor

2009-02-28 @ 15:38:51
Postat av: Sara <3

Gud vad häftig den översta bilden var :o) Är det en inställning på kameran?! Att allt är svart och vitt förutom Moa?! Nyfiken.. hihi Kramar!

2009-03-01 @ 19:29:51
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: tess

Ja så rädd har jag aldrig varit.Men som tur är så var det inte havandeskapsförgiftning "pust". Vi har köpt en syskonvagn till Hanna och liten. Hanna fixar inte ståbräd längre stunder, är fortfarande rätt liten när bebis kommer.



Helgen har Hanna varit sjuk igen! Men i fredes var vi hos svärföräldrarna på mt och igår var vi hos mina föräldrar på mat. Härligt att slippa laga mat!



Vad har ni haft för er då`?

Trevlig söndag.

2009-03-01 @ 19:37:13
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: Sami

Hej Annica&Moa!! =)



Hoppas allt är bra borta hos er! =)

Har varit inne och läst och tycker det är så kul att du bloggar, jättefina bilder måste jag säga. Moa är så fin och vad stor hon har blivit. Grattis till att ni ska ha ett barn till, skönt att Moa slutat med blöjan innan dess. Måste vara jobbigt med två blöjbarn samtidigt.. tror jag hehe.. Stefan berättade om Svea idag, hon är ju en fin en =) Moa och hon verkar gå bra ihop.. Ha det så bra så länge, jag ska hålla mig uppdaterad här nu då =) vi hörs kramar Sami

2009-03-01 @ 23:01:41
Postat av: Sara <3

Vad snäll du är ;) Jag tar gärna emot lite hjälp när jag behöver de..! Eller när jag blir tillräckligt nyfiken på att sätta mig med de ;) hehe! Men här är min msn: bambi[email protected] di kan ju adda mig!! :o) Kramizz!!

2009-03-02 @ 14:32:11
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Becka !

Jättesöt er lilla Moa är! Gillade den sista bilden skarpt.. Tuff tös! :D

2009-03-02 @ 16:45:37
URL: http://flowa83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0