städdag!

Det är vad denna dan har inneburit för mig!!
Har storstädat heela huset...grymt skönt nu efterråt!

Är så grymt förkyld så hade jag inte städat hade jag somnat istället hehe=)

Moa är på dagis idag igen, dom skulle ut på tipsrunda imorse..mysigt!
Lea o stefan har ögoninflamation.. fast de börjar bli bättre nu!

Igår blev Leafisen hela 5 månader...förstår ni? 5 månader!!!
helt galet..vart tar tiden vägen?
väx inte ifrån mig tjejer!!!!

När stiffe kommer hem från jobb idag blir de till att åka in till toys´r us o köpa dom sista julklapparna...skönt o få de gjort!
blir att hämta julkorten oxo som äntligen kommit!

nu..kaffe...sen...fortsätta städa=)



 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hjälp, redan 5 månader.

Tiden bara rusar iväg! Hemskt om man tänker efter..

2009-12-16 @ 14:28:14
URL: http://pernillaodavid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0