godmorgon!

Då var de måndag igen,
shit va tiden går fort!
Nu är de en vecka sen jag blev opererad o stefan började jobba idag igen!
skönt att komma in i lite rutiner igen.

Moa e egentligen ledig idag (hon går tis-tors)
Men dom har lussefirande idag så hon skulle vara på dagis 9 o sen kl 4 ska vi komma upp o se hennes lucia tåg=)
bölig som man är så kommer d säkert en skvätt hehe!

barnen sover fortfarande men ska strax gå upp o väcka dom!

Såg en film igårkväll..minns inte va de hette men den var så sjukt bra.

Men när man ser en film om barn o inser att dom växer upp så snabbt så e d läskigt..

tänk Moa e 3 år!!
hon e inte "mini liten" längre..

hon har inte napp,välling eller nattblöja..min stora tjej *stolt*

o Lea e 5 månader...men hon får faktiskt va e plutt ett bra tag till hihi!

Har alltid tänkt förr (innan man fick barn)
 att herregud va föräldrar skryter om sina barn..

men man gör ju de..dom e ju ens allt!!

näe...nu ska jag dricka kaffe o väcka tjejerna=)



mina tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0