En är sjuk o en sover borta!

Igår förmiddags så kom Moa o Leas farmor hit o hämtade Moa.
Dom skulle till hofterup o julbaka en massa♥
Blev bla. kanelbullar o kärleksmums=)

Sen ville moster hanna att Moa skulle sova över där så väskorna packades o en glad Moa åkte iväg=)

Pratade me dom precis o allt hade gått jättebra!
Moa har ju slutat me blöja även på natten så detta var första gången hon sov borta utan blöja men de hade gått jätte bra *stolt mamma*


O Lea o jag hade en massa mys här hemma igår..höll oss inne då Lea e dålig igen=(
Ögoninflamation på andra ögat nu o alldeles genomförkyld=(
hoppas hon e bra till julafton o att Moa klarar sig!!!

idag blir de mest att röja undan inför  julafton som vi ska fira här hemma!!

så en kaffe nu o sen får jag sätta igång!!

lite bilder


pepparkaksbak


helt inne i det=)



fötterna e ju tok roliga


sötnöt


jag ska ha kaninen mamma!!


älskar dig syrran=)



naaw



Mina finaste tjejer!!!


fler bilder från snön o pulkaåkningen kommer sen när jag lagt in dom på datan=)





aawwee


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhhh Lea är så jävla cool...ser ut som världens klokaste lilla varelse..kan inte sluta säga de ! Hon ser klok ut...hon kommer bli en smart prinsessa hon =) Ja Moa med så klart...men hon ser mest busig ut :P:P:P Kram & puss

2009-12-22 @ 23:19:34
URL: http://lindus85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0