TID O UPPDATERA!!!

Var sjukt längesen jag blogga...har mest blivit mobil bloggande!
Men Stefan har fortfarande semester så de har blivit en massa annat istället!

Men allting går i alla fall jätte bra här hemma,
alla skrämde ju upp en om hur stor skillnad de skulle va mellan ett o två barn..så vi har nog haft tur för jag känner mig oförskämt pigg=)

Lea sover jätte bra..somnar vid 22.30 på kvällen o vaknar vid 7.00 o äter o sen somnar hon gärna om till 9 ungefär!
Sen e hon vaken desto mer på dagarna men de gör absolut inget!

Tänk att hon är en månad redan...galet vad snabbt tiden går!!!!
Känns som det var igår jag låg där på förlossningen o hade sjukligt ont!!

MEN DE E ABSOLUT VÄRT ALLT!!


Världens finaste Lea sover gott i vagnen i stadsparken i lund!!




O Moa har ju oxo "sommarlov" från dagis fortfarande...mysigt!

hon har ju haft sommarlov i snart 8 veckor!
O på måndag e de dax för dasgis igen, men tror hon kommer tycka de e jätte skoj o komma tillbaka o träffa alla kompisar igen!
Det är ju bara 15 timmar i veckan (tis ons o tors) så de e inte jätte mycke hon kommer vara där!


O nästa sön så börjar hon på gymnastik...ska bli hur skoj som helst o hon längtar som tusan!



Sötaste Moa på stadsparken i lund=)



Moa verkligen älskade att åka nersläppet på Tosselilla=)




Har vatt sjukt hätligt me semester men samtidigt ska de bli skönt att komma in i vanliga rutiner igen!!

Näe...nu ska jag mamma o anna ut o gå furulundsrundan...o tro mig...DET BEHÖVS VERKLIGEN HEHE!!!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sötaste tjejerna du har, =)

Har Stefan vart ledig sedan Lea kom till världen?



När ska vi träffas vännen?

SAKNAR

2009-08-18 @ 21:46:36
URL: http://pernillaodavid.blogspot.com
Postat av: Micke

Goa ungar.

Hälsar med många kramar från småland.

Kram Micke.

2009-08-23 @ 20:48:28
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Karro

Fina tjejer ni har vännen! hoppas ni tar hand om varandra! hälsa alla från mig o ge flickorna en stor puss!

2009-08-27 @ 04:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0