HUSET SOVER!

Både gubben o barnen sover hur gott som helst...men inte jag=)

har precis vatt inne på wordle.net o gjort mig en supersöt tavla=)
lätt o det blir sjukt fint!

kikade in på en blogg med inredning o så o fick helt plötsligt massor av ideer till hemmet..som om vi inte har tillräckligt me projekt redan hehe=)




På tal om annat!

Idag har jag o töserna haft en heltdag me flickornas farmor...hur mysigt som helst=)

Först kom farmor med nybakade bullar till frulle...vilket verkligen uppskattades=)

Sen bar de av till malme till ultimate cake!
skulle beställa dekorationer till doptårtorna som jag ska göra...men tyvärr var där jättestängt idag...typiskt!

Men de blev en runda i stan o på trianglen!

sen efter det hälsade moa på på farfars jobb!

Han gick stolt runt med henne o visade henne hela teatern!
även lillasyster höll sig vaken under hela rundan!

Sen när vi var hemkomna från malme så åkte farmor o moa ut till hennes kompis som har en bondgård...gissa om tösen var överlycklig!!!

o jag o lillasyster blev hemma o mös en massa själva eftersom stefan jobbade länge=)

tack för en supermysig dag=)

nu ska de nog göras en till tavla tror jag=)





Kommentarer
Postat av: farmor

Tusen tack för en helt underbar dag

kram från farmor

2009-09-01 @ 21:37:28
Postat av: annica

tack själv=) har vatt huuur mysigt som helst=) kramar från annica moa o lea

2009-09-02 @ 21:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0