back in the game!

sååå... nu börjar dom vanliga rutinerna igen, efter 8 veckors ledighet!
Det har vatt sjukt härligt med semester men det är skönt att komma in i rutiner igen.

Idag var det Moas första dag på dagis efter ledigheten.
Det gick hur bra som helst hon hade haft jätte skoj på dagis o när jag kom för att hämta så ville hon inte hem, skönt när det är på de hållet i alla fall!

Även första dan som jag o lillfis varit hemma själv..jätte mysigt!



Sitter just nu o ska framkalla två stora bilder som jag gjort vid i PS o ska ha i trappan! har även fått hem vägg dekorationerna som ska upp...blir nog supersnyggt=)

Näe nu ska jag iväg på meandi party...

Uppdaterar mer imorn med bilder!
o tess...ska försöka lägga in förlossningsberättelsen ikväll när barnen somnat=)

ciao!

Kommentarer
Postat av: tess

det låter bra, väntar snällt!

2009-08-25 @ 21:18:10
URL: http://hannasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0