ett tag sen..

Så... bara att konstatera att jag har total-jätte-bloggtorka..

men men...så blir de ibland...ska försöka bättra mig=)

Här har hänt en massa på sistone

kommer inte på allt nu bara.

Julia, moas kusin har fyllt två år *grattis söta lillfis*

Bild från i somras men fy tusan va söta dom är=)

Håkan min bror kom hit en dag o hämtade Moa så Fick hon följa me Julia o honom ut o åka lastbil!!
Något som Moa fortfarande berättar för alla om=)


Sen har ju de fina vädret kommit på riktigt nu...love it!
Moa har varit sjuk denna veckani feber o hosta men nu e hon bättre o heeela helgen har spenderats utomhus nästan=)
helt underbart!!
i fredes o lördes var vi bara ute hela dan,nere o matade ankorna vilket Moa äääälskar=)
Sen igår vart vi på kalas hos stefans pappa o syster som fyllt år *grattisgrattis*




O magen växer på som tusan nu...tycker jag i alla fall=)

Går in  i vecka 27 denna veckan...tiden går ganska snabbt nu o jag mår för första gången på länge riktigt bra..
har ju varit hur kämpigt som helst men nu har de absolut börjat vända o jag e superglad o bara njuter av liten=)

Moa tycker det e roligt o frågar ofta efter dagis eller när hon vaknat..
-mamma har bebis kommit nu?
sötaste moa..hon säger så söta saker just nu!

Igår när jag gjorde mig i ordning för kalaset så kom hon in i badrummet o sa
-va fin du e mamma!!

blir man helt bölig då eller hihi!!


Nä nu ska jag gå en lååångrunda med Svea o sen hämta lillfis om en liten stund=)

hej så länge=)

Kommentarer
Postat av: Lotti

De är en sötetjej du har! :) Mysigt väder idag, man blir helt glad :)

Hehe ja då blir de duschen för lilla Svea idag då, dom blir så mjuka o goa efteråt :) Puss puss!

2009-04-06 @ 17:15:56
URL: http://www.yoohh.se
Postat av: Micke

Du får krama lillfisen.

Här i Småland skiner solen som en lampa

så det har blivit många promenader med doggen.

Så ha det så länge o många kramar till er alla nere i Skåneland.

2009-04-06 @ 18:12:50
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Sara ;)

verkar nästan som att du har världens sötaste dotter juh ;) hihi..! Gulligt sagt av henne att du var fin.. Nästan så jag blir " bölig " juh!! Kram

2009-04-08 @ 13:19:38
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Sara ;)

Ja visst är det skoj med positiva kommentarer ibland..! :o) Nää, vi har inte beställt den än =/ ( TRO MIG, det hade jag skrivit i bloggen i så fall.. haha ) men nu efter löning förhoppningsvis ;) KRAMIZZ!

2009-04-14 @ 21:18:59
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0