trött..

Fattar inte va de e me mig just nu...e så fruktansvärt trött....av precis ingen anledning alls...

Körde i alla fall ett jäkla ryck här hemma igår...känns skönt nu...så ikväll sitter jag bara i soffan o myser...har tänt en massa ljus...älskar ljus...så faktiskt den här vintertiden som kommer nu e ganska mysig...

*När man kommer in efter att ha vatt ute o lekt me moa...så värmer man chokladmjölk o kryper ner i soffan...
*alla kvällar med massa ljus o mys...
*allt julstrssande
*julgran o julpynt
*alla paketer
*snööö o pulkaåkning (hoppas de blir mycke snö i år)

jooo...har nog en liten förkärlek till vintern ändå....(fast att jag ÄLSKAR sommaren mest)


jaja...till annat

Imorse var anna o Ebba här o lekte...eller moa o ebba lekte på moas rum o jag o anna snacka skit som vanligt...
sen kom linda o heily in o sa hej en snabbis!
sen vart jag o moa ute o lekte på lekplatsen o gick långrunda me Svea
Sen träffa vi lotti o uffe på rastgården...o uffe o svea gick loss o lekte som tusan...dom e nog tokkära hehe!!!

så de har vatt en lugn dag...har mensvärk de luxe *avsky*

så nu ska jag ta lite alvedon o lägga mig framför idol!!!

nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0